Jak budujemy strony internetowe, które sprzedają?
Posiadanie samej strony internetowej bez odpowiedniego opracowania strategii jej działania, nie różni się niczym od tradycyjnych wizytówek. Aby strona pomagała w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży należy ją zaprojektować pod tym kątem. Oprócz ładnej szaty graficznej najważniejsze jest to, co znajduje się na samej stronie. Często widujemy strony, na których jedynymi przewagami konkurencyjnymi są stwierdzenia: „Jesteśmy elastyczni”, „Dopasowani do klienta”, „Najlepsi w swojej branży”. W takim przypadku należy sobie zadać pytanie, I co z tego? Klienci nie szukają najlepszych firm, które są elastyczne i do nich dopasowane. Szukają firm, które jasno komunikują, czym się zajmują, czym się wyróżniają, ale co najważniejsze, w jaki sposób mogą rozwiązać problem lub wyzwanie, z którym się mierzą.
Oprócz treści ważna jest również konstrukcja samej strony, jeśli strona nie będzie intuicyjna, szybka oraz responsywna, czyli dostosowana do każdego urządzenia, to istnieje duże ryzyko na utracenie potencjalnego klienta. Ale to nie wszystko, jeśli nie zostaną wdrożone odpowiednie narzędzia marketingowo-sprzedażowe to również potencjał samej strony będzie dużo niższy. Aby strona sprzedawała, należy stworzyć mapę, po której potencjalny klient ma się poruszać i jasno komunikować co ma zrobić, aby nie musiał się nad tym zastanawiać. W całej tej ścieżce należy umieścić narzędzia, dzięki którym klient w łatwy sposób będzie mógł się skontaktować np. za pomocą chatu lub formularza kontaktowego. Aby można było precyzyjnie mierzyć i ulepszać powyższe działania, należy wdrożyć narzędzia analityczne, które pozwolą zrozumieć, skąd odwiedził nas klient i z jakiego miejsca na naszej stronie doszło do kontaktu lub zakupu.
Dlaczego warto powierzyć nam stworzenie strony internetowej?
Posiadamy ponad 5-letnie doświadczenie w tworzeniu stron internetowych. Działamy w branżach usługowych skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Nie jesteśmy wielką agencją marketingową, a małym zespołem składającym się z praktyków marketingu. Doskonale rozumiemy bolączki naszych klientów, którzy kolokwialnie rzecz ujmując, przepalali budżet na nieefektywne i niefunkcjonalne strony internetowe.
Zanim weźmiemy od Ciebie jakiekolwiek pieniądze, przeprowadzamy bezpłatną konsultację, podczas której badamy, z jakimi wyzwaniami mierzy się Twój biznes. Następnie jeśli jesteśmy w stanie pomóc, wskazujemy rozwiązania i nakreślamy proponowany plan działań, który pozwoli osiągnąć zamierzone rezultaty. Nie tworzymy wymyślnych raportów i nie obiecujemy złotych gór. Na każdym etapie współpracy jesteśmy w ścisłym kontakcie i rzetelnie przedstawiamy jakie kroki podejmujemy, aby osiągnąć zamierzone rezultaty.
Poznaj proces tworzenia strony internetowej
Opracowanie mapy strony
Przed rozpoczęciem projektowania strony internetowej szczegółowo poznajemy Twoją branżę i specyfikę biznesu. Ustalamy styl, kolorystykę i funkcjonalności, jakie będzie zawierać strona www. Opracowujemy szkic mapy strony, aby następnie rozpocząć proces projektowania.
Optymalizacja strony internetowej
Proces optymalizacji zaczynamy od podłączenia odpowiednich narzędzi pozwalających na analitykę oraz raportowanie prowadzonego pozycjonowania. Następnie sprawdzamy strukturę strony internetowej. Podczas tego działania usuwamy zbędne elementy, które mają negatywny wpływ na widoczność witryny. Poprawiamy takie elementy jak meta dane (nagłówki, tytuły, opisy, opisy ALT zdjęć itd.).
Linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne
To bardzo ważny aspekt podczas optymalizacji SEO strony internetowej. Linkowanie wewnętrzne działa jak mapa na Twojej stronie internetowej, dzięki odpowiedniej strukturze linków, użytkownik będzie wiedzieć, w jaki sposób ma się po niej poruszać.
Odpowiednie umiejscowienie linków spowoduje, że użytkownik zostanie dłuższy czas na stronie internetowej, co może go przybliżyć do stania się Twoim klientem. Natomiast linkowanie zewnętrzne odbywa się wtedy, gdy na innej stronie zostanie umieszczony link do Twojej strony internetowej, co przekłada się na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Odpowiednie treści strony
Pozycjonowanie to nie tylko zmiany w kodzie strony, czy odpowiednie opisy. Bardzo ważną częścią tego procesu są treści, które znajdują się w witrynie. Tworzymy odpowiednie teksty nasycone słowami kluczowymi.
Budujemy serię eksperckich artykułów w zależności od branży oraz specyfiki prowadzonej działalności. Dzięki temu zwiększamy pozycję strony w wynikach wyszukiwań oraz edukujemy potencjalnych klientów, przybliżając ich do zostania klientami naszych partnerów.
Raportowanie wyników
Rezultatem całego procesu jest przedstawienie szczegółowych raportów z wykonywanych działań. Opisujemy w nich dokładnie jakie prace zostały wykonane na każdym etapie współpracy oraz na bieżąco przedstawiamy uzyskane wyniki.
“Dzięki współpracy z firmą Semano, znacząco zwiększyliśmy sprzedaż i rozpoznawalność naszej marki wśród klientów. Zastosowano działania w zakresie Google Ads oraz Facebook Ads.”
Marketing Manager w Abstract
Dowiedz się jak pomagamy naszym klientom i poznaj rezultaty współpracy
Wdrożenie nowej strony internetowej dla kręgielni
35%
O tyle zwiększył się zysk od momentu wdrożenia strony z modułem rezerwacji torów online.How DigitalBox used AI-powered data insight to boost sales
3-year
Partnership with Avada ConsultantHow CGlobal is using social media as a tool for commercialization
420
Qualified sales lead in 3 monthsWdrożenie nowej strony internetowej dla kręgielni
35%
O tyle zwiększył się zysk od momentu wdrożenia strony z modułem rezerwacji torów online.Creativity helped Hemisferio to increase their brand reach vertically
10x
Sales increase with the same ad spendHow Next used social media to turn haters into loyal fans and ambassadors
100%
Annual growth with 40 hours weekHow Abstract reached a global audience with a minuscule budget
80%
Revenue IncreaseSprawmy, by coś się wydarzyło
Stwórzmy wspólnie strategię marketingową i zaprojektujmy procesy, które sprawią, że wyskalujemy Twój biznes. Działamy transparentnie oraz w oparciu o mierzalne dane i statystyki.
„Zespół konsultantów z Semano jest fantastyczny. Pomogli nam odblokować nasz potencjał online i offline. Odnotowujemy wzrost z roku na rok dzięki ich progresywnemu podejściu”.
CEO Digitalbox