Kampanie Google Ads

Zwielokrotnij ilość konwersji

Przeprowadzamy analizę Twojego biznesu, a w oparciu o uzyskane wyniki tworzymy efektywne kampanie reklamowe, które docierają do wcześniej wyselekcjonowanych grup docelowych.

Bezpłatna konsultacja
Kampanie Google Ads

Zwielokrotnij ilość konwersji

Przeprowadzamy analizę Twojego biznesu, a w oparciu o uzyskane wyniki tworzymy efektywne kampanie reklamowe, które docierają do wcześniej wyselekcjonowanych grup docelowych.

Bezpłatna konsultacja
Kampanie Google Ads

Zwielokrotnij ilość konwersji

Przeprowadzamy analizę Twojego biznesu, a w oparciu o uzyskane wyniki tworzymy efektywne kampanie reklamowe, które docierają do wcześniej wyselekcjonowanych grup docelowych.

Bezpłatna konsultacja

Dlaczego warto reklamować się w Google Ads?

Według aktualnych danych podawanych przez Gemius, z wyszukiwarki Google korzysta aż 97% Polskich użytkowników internetu. Oznacza to, że prawie wszyscy potencjalni klienci znajdują się w jednym miejscu. Mając to na uwadze, łatwo wywnioskować, że reklamy Google Ads są jednymi z najbardziej efektywnych oraz elastycznych pod kątem możliwości dotarcia do klienta. Dają możliwość precyzyjnego określenia, co wyszukują użytkownicy, w jaki sposób wchodzą w interakcję z danym formatem reklamy, a co najważniejsze pozwalają w pełni mierzyć i analizować skuteczność prowadzonych kampanii.

Kampanie Google Ads są bardzo elastyczne, reklamy mogą wyświetlać się w takich miejscach jak wyszukiwarka w postaci linków sponsorowanych, na stronach partnerskich takich jak np. onet.pl czy wp.pl w postaci banerów składających się z treści i obrazów, a nawet w formie wideo na największej platformie, jaką jest serwis YouTube.

Dlaczego warto powierzyć nam prowadzenie kampanii?

Posiadamy ponad 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych i budowaniu strategii marketingowych. Działamy w branżach usługowych skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Nie jesteśmy wielką agencją marketingową, a małym zespołem składającym się z praktyków marketingu. Doskonale rozumiemy bolączki naszych klientów, którzy kolokwialnie rzecz ujmując, przepalali budżet na nieefektywne kampanie reklamowe.

Zanim weźmiemy od Ciebie jakiekolwiek pieniądze, przeprowadzamy bezpłatną konsultację, podczas której badamy, z jakimi wyzwaniami mierzy się Twój biznes. Następnie jeśli jesteśmy w stanie pomóc, wskazujemy rozwiązania i nakreślamy proponowany plan działań, który pozwoli osiągnąć zamierzone rezultaty. Nie tworzymy wymyślnych raportów i nie obiecujemy złotych gór. Na każdym etapie współpracy jesteśmy w ścisłym kontakcie i rzetelnie przedstawiamy jakie kroki podejmujemy, aby osiągnąć wyznaczone cele.

Marki, które nam zaufały

Dołącz do grona zaufanych partnerów i zbudujmy wspólnie Twoją strategię marketingową.

client 1
client 2
client 3
client 4
client 5
client 6

Poznaj rodzaje kampanii Google Ads

Linki sponsorowane

To typ kampanii, który działa w wyszukiwarce, dobieramy słowa kluczowe, na które reklamujemy stronę internetową. W kampaniach płacimy za kliknięcia w reklamę przez potencjalnego klienta. Zaletą tej reklamy jest to, że wyświetla się nad naturalnymi wynikami wyszukiwań, zwiększając szanse na sprzedaż.

Przykład linków sponsorowanych

Reklama w mapach Google

Reklama, która pozwala „prześcignąć” konkurencję w widoczności wizytówki na mapie, ponieważ sponsorowane wizytówki pojawiają się jako pierwsze. Dodatkowo pinezka z lokalizacją na mapach Google jest wyróżniona innym znacznikiem. Wizytówka Google również wyświetla się w ten sam sposób w wynikach wyszukiwań.

Przykład reklamy w mapach Google

Reklama banerowa

Reklama banerowa wyświetla się wtedy kiedy potencjalny klient przegląda strony internetowe np. wp.pl czy onet.pl. Cechuje ją to, że posiada aż 20 różnych formatów statycznych i animowanych, a nawet interaktywnych szablonów HTML. Za pomocą banerów można stosować remarketing, wystarczy, że potencjalny klient wejdź raz na naszą stronę, a następnie reklama będzie za nim podążać.

Przykład reklamy banerowej

Reklama wideo na YouTube

Ten typ reklamy działa podobnie jak kampanie banerowe, z tym że wyświetla się w formie filmów na platformie YouTube. Tutaj również można zastosować remarketing. W ramach usługi możemy przygotować krótki spot reklamowy na podstawie naszych szablonów.

Przykład reklamy wideo na YouTube

Reklama produktowa

Kampania produktowa to jedna z najlepszych form dotarcia do klienta w branży e-commerce. Produkty ze sklepu internetowego wyświetlają się w wynikach wyszukiwania w formie kafelków z nazwą produktu, jego ceną i zdjęciem. Ponadto reklamy produktowe mogą wyświetlać się w postaci banerów na stronach internetowych i za pomocą remarketingu będą wyświetlać użytkownikowi produkty, które wcześniej przeglądał w sklepie.

Przykład reklamy produktowej
Katarzyna Szadler

“Dzięki współpracy z firmą Semano, znacząco zwiększyliśmy sprzedaż i rozpoznawalność naszej marki wśród klientów. Zastosowano działania w zakresie Google Ads oraz Facebook Ads.”

Katarzyna Szadler

Marketing Manager w Abstract

Dowiedz się jak pomagamy naszym klientom i poznaj rezultaty współpracy

Zobacz więcej case studies

Sprawmy, by coś się wydarzyło

Stwórzmy wspólnie strategię marketingową i zaprojektujmy procesy, które sprawią, że wyskalujemy Twój biznes. Działamy transparentnie oraz w oparciu o mierzalne dane i statystyki.

„Zespół konsultantów z Semano jest fantastyczny. Pomogli nam odblokować nasz potencjał online i offline. Odnotowujemy wzrost z roku na rok dzięki ich progresywnemu podejściu”.

Maciej Berkowiak

CEO Digitalbox

Wyrażam zgodę na kontakt w celu obsługi niniejszego zgłoszenia oraz na otrzymywanie informacji marketingowych środkami komunikacji elektronicznej (Polityka Prywatności).