Kampanie Google Ads

Zwielokrotnij ilość konwersji

Przeprowadzamy analizę Twojego biznesu, a w oparciu o uzyskane wyniki tworzymy efektywne kampanie reklamowe, które docierają do wcześniej wyselekcjonowanych grup docelowych.

Ilustracja Kampanii Google Ads
Kampanie Google Ads

Zwielokrotnij ilość konwersji

Ilustracja Kampanii Google Ads

Przeprowadzamy analizę Twojego biznesu, a w oparciu o uzyskane wyniki tworzymy efektywne kampanie reklamowe, które docierają do wcześniej wyselekcjonowanych grup docelowych.

Ilustracja Kampanii Google Ads
Kampanie Google Ads

Zwielokrotnij ilość konwersji

Przeprowadzamy analizę Twojego biznesu, a w oparciu o uzyskane wyniki tworzymy efektywne kampanie reklamowe, które docierają do wcześniej wyselekcjonowanych grup docelowych.

Dlaczego warto reklamować się w Google Ads?

Według aktualnych danych podawanych przez Gemius, z wyszukiwarki Google korzysta aż 97% Polskich użytkowników internetu. Oznacza to, że prawie wszyscy potencjalni klienci znajdują się w jednym miejscu. Mając to na uwadze, łatwo wywnioskować, że reklamy Google Ads są jednymi z najbardziej efektywnych oraz elastycznych pod kątem możliwości dotarcia do klienta. Dają możliwość precyzyjnego określenia, co wyszukują użytkownicy, w jaki sposób wchodzą w interakcję z danym formatem reklamy, a co najważniejsze pozwalają w pełni mierzyć i analizować skuteczność prowadzonych kampanii.

Kampanie Google Ads są bardzo elastyczne, reklamy mogą wyświetlać się w takich miejscach jak wyszukiwarka w postaci linków sponsorowanych, na stronach partnerskich takich jak np. onet.pl czy wp.pl w postaci banerów składających się z treści i obrazów, a nawet w formie wideo na największej platformie, jaką jest serwis YouTube.

Dlaczego warto powierzyć nam prowadzenie kampanii?

Posiadamy ponad 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych i budowaniu strategii marketingowych. Działamy w branżach usługowych skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Nie jesteśmy wielką agencją marketingową, a małym zespołem składającym się z praktyków marketingu. Doskonale rozumiemy bolączki naszych klientów, którzy kolokwialnie rzecz ujmując, przepalali budżet na nieefektywne kampanie reklamowe.

Zanim weźmiemy od Ciebie jakiekolwiek pieniądze, przeprowadzamy bezpłatną konsultację, podczas której badamy, z jakimi wyzwaniami mierzy się Twój biznes. Następnie jeśli jesteśmy w stanie pomóc, wskazujemy rozwiązania i nakreślamy proponowany plan działań, który pozwoli osiągnąć zamierzone rezultaty. Nie tworzymy wymyślnych raportów i nie obiecujemy złotych gór. Na każdym etapie współpracy jesteśmy w ścisłym kontakcie i rzetelnie przedstawiamy jakie kroki podejmujemy, aby osiągnąć wyznaczone cele.

Poznaj proces przygotowania kampanii w Google Ads

Zobacz gdzie wyświetlają się reklamy Google

Przykład linków sponsorowanych

To typ kampanii, który działa w wyszukiwarce, dobieramy słowa kluczowe, na które reklamujemy stronę internetową. W kampaniach płacimy za kliknięcia w reklamę przez potencjalnego klienta. Zaletą tej reklamy jest to, że wyświetla się nad naturalnymi wynikami wyszukiwań, zwiększając szanse na konwersje.

Your Content Goes Here
Your Content Goes Here
Your Content Goes Here
Your Content Goes Here

Poznaj rodzaje kampanii Google Ads

Przykład linków sponsorowanych

Linki
sponsorowane

To typ kampanii, który działa w wyszukiwarce, dobieramy słowa kluczowe, na które reklamujemy stronę internetową. W kampaniach płacimy za kliknięcia w reklamę przez potencjalnego klienta. Zaletą tej reklamy jest to, że wyświetla się nad naturalnymi wynikami wyszukiwań, zwiększając szanse na konwersje.

Przykład reklamy w mapach Google

Reklama
w mapach Google

Reklama, która pozwala „prześcignąć” konkurencję w widoczności wizytówki na mapie, ponieważ sponsorowane wizytówki pojawiają się jako pierwsze. Dodatkowo pinezka z lokalizacją na mapach Google jest wyróżniona innym znacznikiem. Wizytówka Google również wyświetla się w ten sam sposób w wynikach wyszukiwań.

Przykład reklamy banerowej

Reklama banerowa
na stronach internetowych

Reklama banerowa wyświetla się wtedy kiedy potencjalny klient przegląda strony internetowe np. wp.pl czy onet.pl. Cechuje ją to, że posiada aż 20 różnych formatów statycznych i animowanych, a nawet interaktywnych szablonów HTML. Za pomocą banerów można stosować remarketing, wystarczy, że potencjalny klient wejdź raz na naszą stronę, a następnie reklama będzie za nim podążać.

Przykład reklamy wideo na YouTube

Reklama wideo
na YouTube

Reklama wideo na YouTube

Ten typ reklamy działa podobnie jak kampanie banerowe, z tym że wyświetla się w formie filmów na platformie YouTube. Tutaj również można zastosować remarketing. W ramach usługi możemy przygotować krótki spot reklamowy na podstawie naszych szablonów.

Przykład reklamy produktowej

Reklama
produktowa

Kampania produktowa to jedna z najlepszych form dotarcia do klienta w branży e-commerce. Produkty ze sklepu internetowego wyświetlają się w wynikach wyszukiwania w formie kafelków z nazwą produktu, jego ceną i zdjęciem. Ponadto reklamy produktowe mogą wyświetlać się w postaci banerów na stronach internetowych i za pomocą remarketingu będą wyświetlać użytkownikowi produkty, które wcześniej przeglądał w sklepie.

Katarzyna Szadler

“Dzięki współpracy z firmą Semano, znacząco zwiększyliśmy sprzedaż i rozpoznawalność naszej marki wśród klientów. Zastosowano działania w zakresie Google Ads oraz Facebook Ads.”

Katarzyna Szadler

Marketing Manager w Abstract

Dowiedz się jak pomagamy naszym klientom i poznaj rezultaty współpracy

Sprawmy, by coś się wydarzyło

Stwórzmy wspólnie strategię marketingową i zaprojektujmy procesy, które sprawią, że wyskalujemy Twój biznes. Działamy transparentnie oraz w oparciu o mierzalne dane i statystyki.

„Zespół konsultantów z Semano jest fantastyczny. Pomogli nam odblokować nasz potencjał online i offline. Odnotowujemy wzrost z roku na rok dzięki ich progresywnemu podejściu”.

Maciej Berkowiak

CEO Digitalbox

Wyrażam zgodę na kontakt w celu obsługi niniejszego zgłoszenia oraz na otrzymywanie informacji marketingowych środkami komunikacji elektronicznej (Polityka Prywatności).