Kampanie Facebook Ads

Dotrzyj do właściwych odbiorców

Wspólnie ustalamy cele biznesowe, na podstawie których tworzymy kampanie reklamowe wykorzystujące odpowiednie formaty reklam. Docieramy do użytkowników, którzy potrzebują Twoich produktów i usług.

Ilustracja Kampanii Facebook Ads
Kampanie Facebook Ads

Dotrzyj do właściwych odbiorców

Ilustracja Kampanii Facebook Ads

Wspólnie ustalamy cele biznesowe, na podstawie których tworzymy kampanie reklamowe wykorzystujące odpowiednie formaty reklam. Docieramy do użytkowników, którzy potrzebują Twoich produktów i usług.

Ilustracja Kampanii Facebook Ads
Kampanie Facebook Ads

Dotrzyj do właściwych odbiorców

Wspólnie ustalamy cele biznesowe, na podstawie których tworzymy kampanie reklamowe wykorzystujące odpowiednie formaty reklam. Docieramy do użytkowników, którzy potrzebują Twoich produktów i usług.

Dlaczego warto reklamować się na Facebooku i Instagramie?

Na podstawie danych z tegorocznego raportu Kepios wynika, że w Polsce z Facebooka korzysta ponad 17,65 miliona osób oraz 10,1 miliona z Instagrama. Te wyniki dobrze obrazują, jak ważnym medium reklamowym w dzisiejszych czasach są Social Media. Użytkownicy tych platform spędzają średnio prawie 2 godziny dziennie na „przewijaniu” treści na swoich smartfonach. Ale to nie wszystko, wszystkie te osoby wypełniają swoje profile masą informacji, wchodzą w różne interakcje z profilami osób i marek. Dzięki temu system reklamowy Meta po odpowiednim skonfigurowaniu kampanii potrafi precyzyjnie docierać do osób, które potrzebują Twoich usług lub produktów.

Dlaczego warto powierzyć nam prowadzenie kampanii Facebook Ads?

Posiadamy ponad 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie. Działamy w branżach usługowych skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Nie jesteśmy wielką agencją marketingową, a małym zespołem składającym się z praktyków marketingu. Doskonale rozumiemy bolączki naszych klientów, którzy kolokwialnie rzecz ujmując, przepalali budżet na nieefektywne kampanie reklamowe.

Zanim weźmiemy od Ciebie jakiekolwiek pieniądze, przeprowadzamy bezpłatną konsultację, podczas której badamy, z jakimi wyzwaniami mierzy się Twój biznes. Następnie jeśli jesteśmy w stanie pomóc, wskazujemy rozwiązania i nakreślamy proponowany plan działań, który pozwoli osiągnąć zamierzone rezultaty. Nie tworzymy wymyślnych raportów i nie obiecujemy złotych gór. Na każdym etapie współpracy jesteśmy w ścisłym kontakcie i rzetelnie przedstawiamy jakie kroki podejmujemy, aby osiągnąć wyznaczone cele.

Marki, które nam zaufały

Dołącz do grona zaufanych partnerów i zbudujmy wspólnie Twoją strategię marketingową.

client 1
client 2
client 3
client 4
client 5
client 6

Poznaj rodzaje kampanii Meta Ads

Reklamy w formie obrazów

To klasyczne reklamy, które można zobaczyć na Facebooku i Instagramie, wyświetlają się w różnych miejscach takich jak strona główna, wyszukiwarka, messenger, artykuły czy nawet grupy i marketplace Facebooka. Zawierają opis, grafikę oraz wezwaniem do działania np. wypełnienie formularza kontaktowego lub zakup. 

Przykłady reklam tekstowych Facebook Ads

Reklama video

Reklama wideo wyświetla się w podobnych miejscach co reklama obrazowa i zawiera te same elementy jak opisy i wezwanie do działania. Reklamy wideo są dużo bardziej angażujące, przyciągają uwagę potencjalnego klienta i zwiększają czas zaangażowania z reklamą.

Przykład reklamy wideo Facebook Ads

Reklama karuzelowa

Reklamę karuzelową wyróżnia to, że można w niej umieścić od 2 do 10 zdjęć, które będą wyświetlać się w formie przewijanej karuzeli. Bardzo skuteczna reklama jeśli chcemy przedstawić usługę, którą jest złożona lub pokazać kilka produktów naraz.

Przykład reklamy karuzelowej Facebook Ads

Materiały błyskawiczne

Materiały błyskawiczne wyświetlają się tylko na urządzeniach mobilnych. Ich format ma na celu skupienie uwagi odbiorcy, po kliknięciu taką reklamę wyświetla się ona na pełnym ekranie, ukazując więcej szczegółów w niej zawartych.

Przykład materiałów błyskawicznych Facebook Ads

Reklama w rolkach i relacjach

To typ reklamy, który wyświetla się w sekcji relacji oraz rolek na Facebooku i Instagramie. Gdy potencjalny klient przegląda relacje z profili osób, które obserwuje, wówczas co kilka relacji wyświetli się pełnoekranowa reklama z grafiką lub video oraz zawierająca wezwanie do działania.

Przykład reklamy w rolkach i relacjach Facebook Ads
Katarzyna Szadler

“Dzięki współpracy z firmą Semano, znacząco zwiększyliśmy sprzedaż i rozpoznawalność naszej marki wśród klientów. Zastosowano działania w zakresie Google Ads oraz Facebook Ads.”

Katarzyna Szadler

Marketing Manager w Abstract

Dowiedz się jak pomagamy naszym klientom i poznaj rezultaty współpracy

Sprawmy, by coś się wydarzyło

Stwórzmy wspólnie strategię marketingową i zaprojektujmy procesy, które sprawią, że wyskalujemy Twój biznes. Działamy transparentnie oraz w oparciu o mierzalne dane i statystyki.

„Zespół konsultantów z Semano jest fantastyczny. Pomogli nam odblokować nasz potencjał online i offline. Odnotowujemy wzrost z roku na rok dzięki ich progresywnemu podejściu”.

Maciej Berkowiak

CEO Digitalbox

Wyrażam zgodę na kontakt w celu obsługi niniejszego zgłoszenia oraz na otrzymywanie informacji marketingowych środkami komunikacji elektronicznej (Polityka Prywatności).