Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie stron internetowych w skrócie SEO (ang. Search Engine Optimization) polega na widoczności Twojej witryny na określone słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania takich wyszukiwarek jak Google, Bing, Yahoo itd. Dlaczego to takie ważne? Większość użytkowników korzystających z wyszukiwarek szuka w nich rozwiązania swojego problemu lub poszukuje usług i produktów.
Według statystyk Google aż 33% użytkowników klika w pierwszy link w wynikach wyszukiwań, co oznacza, że co 3 osoba wyszukująca wchodzi na stronę, która wyświetli się pierwsza. W momencie kiedy Twoja strona znajduje się poniżej pierwszych 10 wyników wyszukiwań, automatycznie tracisz ponad 99% potencjalnych klientów, którzy do Ciebie nie dotarli, ponieważ Cię nie znaleźli. Dokładnie 0,78% użytkowników przechodzi na drugą stronę wyników wyszukiwań, dlatego tak ważne jest, aby zadbać o odpowiednią widoczność Twojej strony internetowej.
Dlaczego warto powierzyć nam pozycjonowanie strony internetowej?
Posiadamy ponad 5-letnie doświadczenie w optymalizacji i pozycjonowaniu stron internetowych. Działamy w branżach usługowych skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Nie jesteśmy wielką agencją marketingową, a małym zespołem składającym się z praktyków marketingu. Doskonale rozumiemy bolączki naszych klientów, którzy kolokwialnie rzecz ujmując, przepalali budżet na nieefektywne pozycjonowanie SEO.
Zanim weźmiemy od Ciebie jakiekolwiek pieniądze, przeprowadzamy bezpłatną konsultację, podczas której badamy, z jakimi wyzwaniami mierzy się Twój biznes. Następnie jeśli jesteśmy w stanie pomóc, wskazujemy rozwiązania i nakreślamy proponowany plan działań, który pozwoli osiągnąć zamierzone rezultaty. Nie tworzymy wymyślnych raportów i nie obiecujemy złotych gór. Na każdym etapie współpracy jesteśmy w ścisłym kontakcie i rzetelnie przedstawiamy jakie kroki podejmujemy, aby osiągnąć zamierzone rezultaty.
Poznaj proces pozycjonowania strony internetowej
Przygotowanie strategii SEO
Przed rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej przygotowujemy strategię działań SEO. Dokładnie analizujemy biznes i branżę naszego klienta. Dobieramy odpowiednie słowa kluczowe, które przełożą się na wartościowy ruch na stronie internetowej.
Następnie wykonujemy audyt strony zarówno pod kątem aktualnej widoczności na wybrane frazy, jak i użyteczności samej witryny. Badamy czy strona internetowa szybko się ładuje, czy jest intuicyjna dla użytkownika oraz, czy zawiera wszystkie niezbędne elementy do pozyskiwania klientów.
Optymalizacja strony internetowej
Proces optymalizacji zaczynamy od podłączenia odpowiednich narzędzi pozwalających na analitykę oraz raportowanie prowadzonego pozycjonowania. Następnie sprawdzamy strukturę strony internetowej. Podczas tego działania usuwamy zbędne elementy, które mają negatywny wpływ na widoczność witryny. Poprawiamy takie elementy jak meta dane (nagłówki, tytuły, opisy, opisy ALT zdjęć itd.).
Linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne
To bardzo ważny aspekt podczas optymalizacji SEO strony internetowej. Linkowanie wewnętrzne działa jak mapa na Twojej stronie internetowej, dzięki odpowiedniej strukturze linków, użytkownik będzie wiedzieć, w jaki sposób ma się po niej poruszać.
Odpowiednie umiejscowienie linków spowoduje, że użytkownik zostanie dłuższy czas na stronie internetowej, co może go przybliżyć do stania się Twoim klientem. Natomiast linkowanie zewnętrzne odbywa się wtedy, gdy na innej stronie zostanie umieszczony link do Twojej strony internetowej, co przekłada się na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Odpowiednie treści strony
Pozycjonowanie to nie tylko zmiany w kodzie strony, czy odpowiednie opisy. Bardzo ważną częścią tego procesu są treści, które znajdują się w witrynie. Tworzymy odpowiednie teksty nasycone słowami kluczowymi.
Budujemy serię eksperckich artykułów w zależności od branży oraz specyfiki prowadzonej działalności. Dzięki temu zwiększamy pozycję strony w wynikach wyszukiwań oraz edukujemy potencjalnych klientów, przybliżając ich do zostania klientami naszych partnerów.
Raportowanie wyników
Rezultatem całego procesu jest przedstawienie szczegółowych raportów z wykonywanych działań. Opisujemy w nich dokładnie jakie prace zostały wykonane na każdym etapie współpracy oraz na bieżąco przedstawiamy uzyskane wyniki.
“Dzięki współpracy z firmą Semano, znacząco zwiększyliśmy sprzedaż i rozpoznawalność naszej marki wśród klientów. Zastosowano działania w zakresie Google Ads oraz Facebook Ads.”
Marketing Manager w Abstract
Dowiedz się jak pomagamy naszym klientom i poznaj rezultaty współpracy
Wdrożenie nowej strony internetowej dla kręgielni
35%
O tyle zwiększył się zysk od momentu wdrożenia strony z modułem rezerwacji torów online.How DigitalBox used AI-powered data insight to boost sales
3-year
Partnership with Avada ConsultantHow CGlobal is using social media as a tool for commercialization
420
Qualified sales lead in 3 monthsWdrożenie nowej strony internetowej dla kręgielni
35%
O tyle zwiększył się zysk od momentu wdrożenia strony z modułem rezerwacji torów online.Creativity helped Hemisferio to increase their brand reach vertically
10x
Sales increase with the same ad spendHow Next used social media to turn haters into loyal fans and ambassadors
100%
Annual growth with 40 hours weekHow Abstract reached a global audience with a minuscule budget
80%
Revenue IncreaseSprawmy, by coś się wydarzyło
Stwórzmy wspólnie strategię marketingową i zaprojektujmy procesy, które sprawią, że wyskalujemy Twój biznes. Działamy transparentnie oraz w oparciu o mierzalne dane i statystyki.
„Zespół konsultantów z Semano jest fantastyczny. Pomogli nam odblokować nasz potencjał online i offline. Odnotowujemy wzrost z roku na rok dzięki ich progresywnemu podejściu”.
CEO Digitalbox